KRKONOŠE - Chata JUTA
 |  1 2  |   následující> zpět

Jako každý rok,tak i letos jsme se domluvili a zamluvili chatu v Krkonoších a na týden jí zaplnili.Letos docela dost.Už nebylo ani volných postelí a těl přebývalo.Hold je nás už dost.Budem asi v létě muset přistavit nebo si najít novou chatu.Uvidíme.V neděli se povedlo zavést chatu potřebnýma věcma jako jsou potraviny a pitivo a mohlo se dovolenkovat.Jak bývá zvykem,tak první večery jsou nejživější.Letos tomu tak nebylo.Všichni padli za vlast nezvykle brzo.Za to ráno bylo živější.Když jsem zkolaboval s autem na cestě do hor,tak v osm hodin ráno,byl problém sehnat řidiče.Nakonec to odnesli Luis a Mirec,kteří ještě spali a tak sjeli pro mě. Ostatní se báječně bavili.V poledne jsem přijel i já a tak jsme byli komplet.Byl nádherný den a tak si ho všichni užívali.Většinou na lyžích,ale i pěší si přišli na svý. Vyrazili na Jelenku,kde se řádně občerstvili.Krásně vydrželo celý den až do večera.Po večeři nám zahráli KASKADÉŘI a zábava mohla začít.Bylo veselo,jak jinak.Ráno nás už nevítalo slunce,ale sněžení a zataženo.Lyžaře to neodradilo a vrhli se do toho.Ostatní přiložili ruku k dílu a postavili super bunkr a večer Luis s Renkou vymodelovali sněhovou sexbombu.Ta se opravdu povedla.Večer přišel na chatu vlekař s přítelkyní a užili si s námi pěkný večer.Muzika opět hrála,ale i na kuchyňce bylo veselo.Prováděli jsme"mexickou vlnu".(rum a stíhaný tankem)Báječně jsme se u toho opili.Rána jsou tu krutá.Počasí se nelepšilo a přibyl další sníh.Lyžaři se opět zacvakli do lyží a brázdili kopec.Odpoledne se všichni vrhli do plánovaných masek a byl vyhlášen KARNEVAL NA LYŽÍCH.Počasí tomu rozhodně nepřálo,ale akce se povedla.Všichni se bavili a ještě u toho lyžovali.Ztropili jsem velký pozdvižení u vleku.Aby ne,kde se vidí lyžovat čert se Supermanem,klaunem,čarodějnicí a dalších bytostí.Na hoře u chaty nás čekala Hanka jako zdravotní sestra a dávala slivovicové injekce.No pobavili jsme se.Před večeří si holky udělaly DÁMSKOU JÍZDU a vyrazili do nedalekého okolí,kde se pořádně rozšouply.Nikdo neví jak, jelikož to bylo bez chlapů.Ale asi si to užili.Večer pokračoval v dobré náladě,ale brzo skončil.Všichni šli spát.Pár odvážlivců,skončili v kuchyni u videa,koukajíc na pohádku.No horšíme se.Ráno zas hnusně,ale už jsme si zvykli.Lyžaři na ski,někteří na Pomezky a někteří se vydali na tůrku do Spáleného Mlýna.Já osobně jsem se vydal na lyže ke Kostelu.Měl jsem totiž naplánováno se naučit lyžovat.Tak se nedalo jinak.Večer proběhlo vyhodnocení masek a tak jsme znova ožili bytosti z jiného světa.Opět byla sranda a dětem se rozdali diplomy a ceny.Všichni si to ten večer užili.Bohužel došlo pivo a tak se zábava utlumila až se úplně proměnila ve spaní.Poslední den je stejný jako vždy.Všichni se balí a chystají k odjezdu.Lyžaři svážení věci k autům a zanedlouho jsou všichni pryč.Cesta domů je dlouhá a tak se jede.No a to je konec a zas za rok tady.Čao

Budoucí lyžař

Den jako vymalovaný

Idylka před chatou

Šípková princezna

Předávání nabitých zkušeností do mladší generace

Pohled na Pomezní boudy

Psí trpělivost

Budování bunkru

Noví půlKaskadéři

Polévka dodává sílu na svahu

Batman a Harry Potter kují pikle

První pomoc je vítána

Superman dohlíží na bezpečnost

Karnevalové veselí

Celá rodina klaunů

Rej masek v plném proudu